info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Veelgestelde vragen

  • Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, maar het bedrag is wel afgeschreven .Wanneer het bedrag is afgeschreven of de factuur staat klaar in Klarna, is de bestelling hoogstwaarschijnlijk goed bij ons binnen gekomen. Het kan gebeuren dat een mailtje niet helemaal goed aankomt of dat er een fout is gemaakt in het e-mailadres. Wanneer je geen bevestiging van jouw bestelling hebt ontvangen of wilt controleren of jouw bestelling goed is doorgekomen, kan je een mailtje sturen naar info@noteherstyle.nl. Dan sturen wij de bevestiging opnieuw en controleren wij alles na!
 
  • Wat is de gemiddelde levertijd? De verwachtte levertijd bij DHL is 1-2 werkdagen.
  • Ik heb een PRE ORDER product besteld, wanneer wordt deze verzonden?
    Alle pre order producten hebben verschillende levertijden. De levertijd van een pre order staat altijd beschreven onder het product zelf!

    Heb je meerdere producten besteld samen met een pre-order product? Dan wordt de gehele bestelling verzonden volgens de levertijd van het pre-order product. Wil je de andere producten graag eerder ontvangen? Hier moeten we €4,95 (verzendkosten) voor in rekening brengen. Stuur gerust een mailtje naar info@noteherstyle.nl! 
     
  • Waar kan ik de track en trace code van mijn pakketje vinden?Wanneer jouw pakketje is verzonden ontvang je van DHL een mail met daarin een track en trace code! Het kan eens voorkomen dat deze mail is beland in jouw spam, of er een foutje is gemaakt in het email adres! Stuur dan een mailtje naar info@noteherstyle.nl voor de track en trace code van het pakketje! 
     
  • Let op: heb je alleen een telefoonnummer ingevuld en geen email-adres bij het afrekenen? Dan ontvang je geen track en trace code via de mail. Je kan altijd een mailtje sturen naar info@noteherstyle.nl voor de track en trace code van jouw bestelling. 
     
  • Naar welke landen verzenden jullie? 
    (Worldwide)

    Do you have issues while ordering? Send us an email or a DM on instagram and we'll look at options and help you further!

     
  • Wanneer krijg ik mijn terugbetaling van een retour? 
    We verwerken retouren binnen 14 dagen na ontvangst. Je ontvangt dan een verwerkingsmail. Een uitgeprint en ingevuld retourformulier is hierbij wel een vereiste. Kom je erachter dat er geen retourformulier in het pakketje heeft gezeten? Neem contact op met info@noteherstyle.nl en we zullen jouw retour alsnog zsm verwerken!
 
  • Welke betaalmethoden zijn er? 
    - Ideal & Apple Pay
    - Credit Card
    - Betaal later met Klarna (Nederland en België)
    - Bancontact
    - Sofort 
     
  • Hoeveel zijn de verzendkosten?
    Note Her Style neemt een deel van de verzendkosten voor haar rekening. Zo proberen wij de verzendkosten voor de klant zo laag mogelijk te houden. 
     
  • Worden items in mijn winkelwagen gereserveerd? 
    Helaas worden de artikelen in jouw winkelwagen niet gereserveerd. Het kan dus voorkomen dat een item in jouw winkelwagen verdwijnt omdat iemand anders deze al heeft gekocht!
     
  • Kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren?
    Wanneer je nog iets wilt veranderen aan jouw geplaatste bestelling, raden wij jou aan om meteen een mailtje te sturen naar info@noteherstyle.nl. Wanneer het pakketje nog niet is verzonden kunnen wij hier jouw bestelling nog wijzigen. Annuleren van bestellingen gaat niet. Ook PRE ORDERS kunnen niet geannuleerd worden. Alle bestellingen worden namelijk direct verwerkt. 
     
  • Kunnen mijn gegevens nog worden gewijzigd?
    Wanneer de bestelling nog niet is verwerkt kunnen wij jouw contact- en verzendgegevens nog aanpassen. Wij raden aan om meteen contact op te nemen met info@noteherstyle.nl. 
     
  • Komen uitverkochte items nog terug op voorraad?
    Wanneer er veel vraag is naar een product, zullen wij ons best doen om dit product weer aan te vullen! We raden je aan om je in te schrijven voor het restock alert bij het product zelf. Dan ontvang je meteen een berichtje wanneer deze is aangevuld. Wil je echt graag weten of een product terug komt? Stuur ons een DM of vul het contactformulier in op onze webshop!
     
  • Iets binnen gekregen met gebreken? 
    Dit moet de zelfde dag van levering bij ons worden gemeld. Anders kunnen wij helaas niks meer betekenen. Dit moet aangemeld worden via een mailtje naar info@noteherstyle.nl. Wij kunnen achteraf geen eventuele verzendkosten vergoeden. U heeft geen garantie indien:
  • De schade is ontstaan door opzet/onjuist gebruik
  • Haaltjes/pullen in de stof
  • Het product niet is gewassen volgens het waslabel
  • Er sprake is van een verwachtingspatroon bij normaal gebruik
  • Losgelaten naden, studs die loslaten en draadjes in kledingstukken